Wersje językowe

Reklamacje i zwroty

1. REKLAMACJA PRODUKTU (DOTYCZY UMÓW SPRZEDAŻY ZAWARTYCH OD 24 GRUDNIA 2014 ROKU)

1.1. Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem Klienta, jeżeli sprzedany Produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia) są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie Cywilnym.

1.2. Sprzedawca obowiązany jest dostarczyć Klientowi Produkt bez wad. Szczegółowe informacje dotyczące odpowiedzialności Sprzedawcy z tytułu wady Produktu oraz uprawnień Klienta są określone na stronie Sklepu Internetowego w zakładce „Reklamacja towaru”.

1.3. Reklamacja może zostać złożona przez Klienta na przykład:

Pisemnie Yasmin Joanna Parysz Armii Krajowej 105 43-100 Tychy

 w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sklep@belleparis.pl

1.4. Zaleca się podanie przez Klienta w opisie reklamacji: (1) informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady; (2) żądania sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży; oraz (3) danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.

1.5. Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Brak ustosunkowania się Sprzedawcy w powyższym terminie oznacza, że Sprzedawca uznał reklamację za uzasadnioną.

1.6. W przypadku, gdy do ustosunkowania się przez Sprzedawcę do reklamacji Klienta lub do wykonania uprawnień Klienta wynikających z rękojmi niezbędne będzie dostarczenie Produktu do Sprzedawcy, Klient zostanie poproszony przez Sprzedawcę o dostarczenie Produktu na koszt Klienta na adres: Yasmin Joanna Parysz Armii Krajowej 105 43-100 Tychy

1.7. Towar cięty z metra podlega reklamacji zwrotu 80% ceny wyjściowej.

1.7.a Towar pocięty przez klienta (wykrój, uszkodzenie mechaniczne) nie podlega reklamacji.

1.7.b Granica błędu uciętego materiału wynosi +/- 2-5 cm. Materiał zawsze jest cięty o 2-5 cm więcej.

1.8. Kolory produktów mogą róznic się ze względu na ustawienia komputera

1.9 Dokonując zakupów w sklepie Internetowym www.belleparis.pl akceptujecie Państwo powyższe warunki. 

Dziękujemy Wam za odwiedzenie Naszego sklepu :)  Thank you for visiting our store :)  Danke für Ihren Besuch unseres Speichers :)

Copyright © 2016 www.nazwa.pl Sklepicom - sklepy internetowe